miercuri, 21 noiembrie 2012

Ultimele zile pana la nebunie


Pentru a nu cădea în tentaţia de a cumpăra produse de care nu avem nevoie (greu de cedat tentaţiei la reduceri de 60%) şi a beneficia totuşi de reduceri la produsele dorite, este de recomandat o listă cu produsele necesare, caracteristicile urmărite, diferenţele de calitate şi caracteristici, preţul anterior promoţiei, preţul dorit pe perioada Black Friday, pregătit cardul, stat pe net de la startul promoţiei, urmărit produsele de interes, mintea clară pentru o decizie rapidă şi acţionat imediat, pentru că stocurile sunt limitate şi se pot epuiza rapid.
Anul trecut, când răsărea soarele, deja cele mai dorite produse din magazinele online se epuizaseră, iar până seara nici unul din produsele din promoţie nu mai era în stoc.
Deşi în anii trecuţi preţurile a aproximativ 20% din produsele companiilor angajate în promoţie au fost reduse cu ocazia Black Friday, nu trebuie neglijată posibilitatea ca, din cauza crizei, anul acesta Black Friday să fie folosit mai mult ca un eveniment de marketing şi vizibilitate de firmă, respectiv gama de produse şi nivelul stocurilor să fie restrânsă, ceea ce face ca prezenţa pe net chiar la începutul promoţiei să fie importantă, la fel ca şi rapiditatea cumpărăturilor.

Oricum, Black Friday este o ocazie de vânzări care nu ar trebui neglijată de nici o companie, şi nu ar trebui neglijată nici de cine doreşte să-şi cumpere produsele dorite la un discount semnificativ. :)  Asta, doar dacă nu vreţi să aşteptaţi Cyber Monday, un eveniment de vânzări cu discounturi similare celor de Black Friday dar rezervat electronicelor, şi care urmează imediat după Black Friday.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu