Pentru
a nu cădea în
tentaţia de a
cumpăra
produse de care nu avem nevoie (greu de cedat tentaţiei la reduceri de 60%) şi a beneficia totuşi de reduceri la produsele
dorite, este de recomandat o listă cu produsele necesare, caracteristicile urmărite, diferenţele de calitate şi caracteristici, preţul anterior promoţiei, preţul dorit pe perioada Black
Friday, pregătit
cardul, stat pe net de la startul promoţiei, urmărit produsele de interes, mintea clară pentru o decizie rapidă şi acţionat imediat, pentru că stocurile sunt limitate şi se pot epuiza rapid.
Anul
trecut, când răsărea soarele, deja cele mai
dorite produse din magazinele online se epuizaseră, iar până seara nici unul din produsele din promoţie nu mai era în stoc.
Deşi în anii trecuţi preţurile a aproximativ 20% din
produsele companiilor angajate în promoţie au fost reduse cu ocazia Black Friday, nu
trebuie neglijată
posibilitatea ca, din cauza crizei, anul acesta Black Friday să fie folosit mai mult ca un
eveniment de marketing şi
vizibilitate de firmă,
respectiv gama de produse şi
nivelul stocurilor să fie
restrânsă, ceea
ce face ca prezenţa pe
net chiar la începutul promoţiei
să fie
importantă, la
fel ca şi
rapiditatea cumpărăturilor.
Oricum,
Black Friday este o ocazie de vânzări care nu ar trebui neglijată de nici o companie, şi nu ar trebui neglijată nici de cine doreşte să-şi cumpere produsele dorite la un discount
semnificativ. :) Asta, doar dacă nu vreţi să aşteptaţi Cyber Monday, un eveniment de
vânzări cu
discounturi similare celor de Black Friday dar rezervat electronicelor, şi care urmează imediat după Black Friday.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu